tisdag 31 augusti 2010

Fegis.

Då var det klippt! Ingen lugg så klart, men väldigt fräsht i topparna. Jag gillar inte håret när jag har varit hos frisören, det är alltid så mjukt och glatt, det känns som att jag måste "skita ner" det lite nu för att det ska kännas som vanligt.
På vägen hem köpte jag 2 linnen från HM och så hämtade jag ut ett paket från Nelly som jag ska packa upp NU!

För övrigt känner jag mig ganska tjock idag. En lite jobbig känsla som jag vet att jag måste vänja mig vid. Men, det är ju en bra sak också, Fjunis växer ju! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!! /vickan

Chris Andersson Karinsdotter sa...

Men vad fantastiskt!! Och vi är ganska lika gångna också :) Grattis till er.

Jag köpte Bellyband på Babyproffsen här i Sthlm. Jag tror det finns lite överallt där dom säljer mkt babyprylar (och mammakläder). Det är ett hett tips och du kommer inte ångra dig om du köper det! =)

Lycka till!
Kram