tisdag 14 september 2010

Sömnlös i Sundsvall.

God morgon.
För andra natten i rad nu så har jag sovit jättedåligt. Ofta brukar jag sova tungt och ostört speciellt mellan månad och tisdag, eftersom jag jämt är så himla trött på måndagkvällar när jag lägger mig, men inte inatt (eller igår natt). Jag somnar ok, men vaknar ofta runt 03 och går upp och kissar, och sedan ligger jag bara och väntar på att klockan ska ringa 2 timmar senare.... Sjukt frustrerande!
Det blev ingen träning igår, jag hade sett fel på tiden och sov när passet började. Skönt i och för sig, men det hade varit nice att dansa lite! Kanske blir det något idag i stället.

I eftermiddag ska vi titta på ett radhus, hoppas att det är fint och att ingen annan vill ha det och att vi kan skambuda, haha!

Nu ska jag hälla upp en kopp thé och "mysa" lite här på jobbet!

1 kommentar:

Knuti sa...

Lycka till i husdjungeln! :) :)