fredag 1 oktober 2010

Jeans-lycka!

Igår hittade jag "drömjeansen" på HM! Ett par som hängde lite bakom alla andra och som det stod Jessica på. Ett par mörkblå stuprör (hur sköna dom kommer att vara om ett par månader vet jag inte) och jag älskar dom! Hela dagen igår på jobbet svävade jag fram av lycka i mina nya jeans!
Chris, det fanns Mamalicious på Vero Moda här i Birsta förut, men nu endast 2-3 par plagg på en reastång sist jag var där..
Nu klarar jag mig ett tag, och kommer förhoppningsvis inte att klaga mer på en stund! :-)

Idag är det fredag och detta är min enda lediga dag denna vecka, jag jobbar helgen med andra ord. Jag gillar inte att bara vara ledig en dag, men what to do liksom? Jag ska snart åka till pappa och hjälpa honom att bädda sängen.........eh............jag vet. Fråga mig inte.
Vad resten av dagen erbjuder vet jag inte riktigt, mer än att vi ska åka och handla också, och jag känner för att laga något riktigt gott till middag! Gärna något "höstigt" med svamp!

Ha en fin dag i höstsolen!

Inga kommentarer: