lördag 9 oktober 2010

Långlördag,

Idag är det lördag, och jag har varit på jobbet en timme på morgonen. Vi har en utvecklingsdag idag, men jag kände att efter att ha vaknat halvkrasslig 2 dagar i rad så skippar jag gärna de fysiska aktiviteterna och är med på info/möte/middag endast. Så en timme var i morse, och så ska jag tillbaka vid fem- halv sex.

Det var nästan segare att kliva upp kl 8 på en lördag än vad det är att kliva upp kl 5 på en måndag, och hela förmiddagen har jag haft huvudvärk och varit jättetrött. Just nu väntar jag på att Adam ska ringa och säga "KOM NER NU!" så vi ska gå och äta lunch, och under tiden planerar jag lite bakning inför nästa helg då syrran med familj kommer hit! Detta ska jag göra (är planen i alla fall):
* Brownies - utan tvekan de godaste jag gjort!
* Carrot ginger walnut cupcakes
* Raspberry cupcakes.
VERY american indeed. Jaja, jag älskar ju sånt, så varför inte?
Nu får vi se om jag hinner med allt, men som sagt PLANEN är ju bra i alla fall! :-)


Oj, den sista kom på sniskan, men det bjuder jag på!
NU får Adam ringa, jag är hungrig!!!

Inga kommentarer: