fredag 22 oktober 2010

Sååå trevligt!

Åh vilken trevlig kväll det var igår!!! Jättegod mat och jättetrevligt sällskap! Alla åt 3-rätters och dom som kunde drack vin, jag drack coca-cola, haha väldigt "fint"!

Nu befinner jag mig på jobbet, och är så trött att jag håller på att falla av stolen. Jag hade jättesvårt att somna igår, och jättelätt att vakna under natten/morgonen, så jag har sovit kanske 3 timmar... Suck. Men, arbetsdagen är kort, bara till 12:15, så jag har resten av dagen på mig att ta det lugnt och vila. Jag hade tänkt att åka på en liten roadtrip till Östersund med Amy och Edith för att kolla på drakarnas match, men jag tror jag stannar hemma och bakar eller nåt. Jag såg en riktigt smarrig kaka på en blogg, det var en saffranskaka med vit choklad....det låter intressant så jag måste nog testa i helgen!

Nu ska jag slänga på mig jackan och kila iväg till bageriet och hämta bröd till morgonfikat!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer: