söndag 3 oktober 2010

Thaimat och mysbyxor!

Åh vad jag längtar hem nu! Det första jag ska göra är att hoppa in i duschen och sedan hoppa i mysbyxorna och sedan hoppa ner i soffan och äta thaimat med Adis-hjärtat! ÅÅÅh vad jag har längtat efter thaimat!!!

Jag har 45 minuter kvar av dagen på jobbet, och för tillfället förtränger jag att jag ska vara tillbaka kl 06:15 imorgon bitti... Jag ser fram emot veckan som kommer. Jag ska försöka planera lite bättre matlagning, baka lite och frysa in, och på fredag har Dragons premiär på hemmaplan! Det ska bli nice att se Adam i en snygg kostym på matchen, men samtidigt konstigt att inte se honom spela. Det ska bli roligt att sitta med tjejerna på läktaren också, det kommer 2 nya (eller en ny-gammal) den här säsongen, och förhoppningsvis blir vi lika tighta som förra året!
Just nu är det mys-fika hemma hos Edith och Jakob som jag så klart missar eftersom jag jobbar, men jag tror nog att det kommer fler tillfällen! Eftersom jag planerar att baka så mycket (host) så får jag väl bjuda in till en "pre-game-fika" på fredag kanske! :-) Vi får se!

Nu ska jag plocka ihop lite här och hoppas på att minuterna går fort tills jag får avlösning!!!

Inga kommentarer: