söndag 31 oktober 2010

Tidig söndagmorgon.

Hej hej!
Söndag idag, och jag och Tindra sitter i soffan och "solar". Solen skiner in i vardagsrummet på morgonen och det är så mysigt! Adam gick precis till jobbet ett par timmar så jag och Tindra tar en lång frukost innan vi går ut.

Igår var en ganska trist lördag. Jag tvättade och städade typ halva dagen, men hann även med en fika med mamma på stan, och middag på Jops med hjärtat. Jag såg även Julia Roberts nya film "Eat, pray, love". Den var helt klart sevärd, jag har även läst boken, och den var som vanligt bättre än filmen, men som sagt, filmen var sevärd.

Idag ska jag...hmm....ja vad ska jag göra...? Titta på senaste Private practice till att börja med, promenera med Tindra efter, och sedan vet jag inte. Birsta kanske? :-)

Inga kommentarer: