söndag 21 november 2010

Birsta!

Jag sitter och väntar på Adam, och när han kommer hem åker vi till Birsta för att göra lite ärenden. Jag ska bland annat in på Mediamarkt och klaga på min mobil som har alldeles för dåligt batteri. Jag tror att det är lönlöst att försöka lämna tillbaka den/ byta telefon, men Adam tycker att jag ska försöka i alla fall.

Sedan blir det mer barnvagnstittande, en sväng på IKEA, eventuellt Birsta city och sedan ICA Maxi innan vi åker hem igen. Ikväll ska jag baka saffransbullar, inte klassiska lussekatter, utan dessa. Om jag orkar alltså, det senaste dagarna har jag haft ganska ont i ryggen så att stå och baka bullar kanske inte är första prio efter ett par timmar i Birsta....

Nu ska jag piffa lite så att jag är klar att åka när A kommer!

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag vart inspirerad, så nu ska jag också sätta igång ett bullbak.