tisdag 9 november 2010

Dåligt av mig...

Dåligt bloggande nu, sorry.
Det känns som att hela min vaknat tid går ut på att jobba och sedan försöka hålla mig vaken. Fast, faktikst så har jag två kvällar i rad varit social och umgåtts med tjejkompisarna (middag hos Amy i söndags och basket på tv hos Anza igår).

Imorse kom Adam hem 5 minuter innan min väckarklocka ringde, alltså tjugo i fem (han var i Luleå igår, förlust). Jag klev upp tjugo minuter senare och så åt vi frukost tillsammans innan jag sedan gick till jobbet.
Jobbet flöt på ok, en av mina kollegor som är mammaledig kom förbi med världens godaste morotskaka, det var ju väldigt uppskattat! Jag gick hem en timme tidigare, stupade i säng och powernappade i 30 minuter.

Nu ska jag och A snart åka och titta på ett parhus. Det har legat ute på Hemnet.se jättelänge, och vi har liksom undvikit att titta på det bara för att vi har tänkt att det kommer att dra i väg så mycket i pris om det skulle bli budgivning, för det är verkligen ett toppenfräsht hus. Vi har liksom besparat oss ångesten över att inte känna att vi kan ha råd med det, men nu har det som sagt legat ute jättelänge utan några bud, och detta är den tredje eller fjärde visningen, så vi måste titta på det, så att vi sedan kan fatta ett beslut - eller helt enkelt bara kunna släppa det.
Efter visningen blir det köttbullsmiddag på IKEA, haha, såååå löjligt gott, och en tallrik med köttbullar, potatismos, sylt och sås för 16 kr är ju liksom inget att fundera över! :-) Kanske blir det en sväng till Babyproffsen eller Barnens hus också, vi måste börja kolla på barnvagnar snart!!! Några tips??

Nä hörrni, nu ska jag leta fram vinterjackan, för det är ju svinkallt idag!
Kram så länge!

Inga kommentarer: