torsdag 11 november 2010

Gilla läget.

Nyss hemkommen från en dundermiddag på Oscar med kollegorna! Supergott och jag rullar fram!

Tänkte bara på det där med läget på huset. Det är inget dåligt område eller så alls, jag har hört mig för lite och dom har jättebra dagis och skola där (för sånt ska man ju också tänka på tydligen, haha), det är ju bara att jag aldrig har tänkt mig det området som ett alternativ. Två av mina kollegor sa att dom aldrig heller hade kunnat tänka sig att flytta dit dom bor nu (Timrå kommun, hehe), men dom trivs såå himla bra och ångrar ingenting.
Nu pratar jag som att saken är klar redan, vilket den verkligen inte är, men jag har börjat att tänka om lite.

2 kommentarer:

Chris Karinsdotter sa...

Jag tycker att man ska gå på magkänslan. Inte tvinga fram något beslut :)

Man känner ju väldigt snabbt om man "vill bo eller inte bo" på ett ställe som man befinner sig på. Vill man inte det, då kommer man säkert ångra sig sen tror jag. Klickar man och vill, då ska man köra på det! =)

Och du, även OM man köper ett hus så KAN man sälja ;) LYCKA TILL! kramar

Knuti sa...

De är ju ett suuuuuperfint hus iaf =) Galet fint!! Hoppas ni kommer fram till något bra!! :) kramar