lördag 6 november 2010

Jobbhelg och basketänka!

God morgon lördag!
Jag sitter på jobbet och sippar på lite kaffe. Morgonrushen är över och nu börjar 7 timmars väntan på att få gå hem... Närå, det ska nog gå bra, har ju inget hemma att göra ändå, Adam åkte till Stockholm kl 5 i morse och kommer inte hem förrän på tisdag (han åker från Stockholm direkt till Luleå imorgon, och har match i Luleå på måndag), och Tindra är hos mamma.
Jag tänkte faktiskt köra ut till Birsta direkt efter jobbet och köpa massa värmeljus, det går ju ca 10-12 st per kväll hemma hos oss - minst!
Vad kvällen erbjuder efter det vet jag inte, kanske tittar jag på Sex and the city 2, filmen alltså, som Adam köpte till mig tidigare i veckan. Ja, så blir det nog. Film och marängswiss! :-)

Ha en bra lördag, kommer säkert med något inlägg senare under dagen!

Inga kommentarer: