tisdag 30 november 2010

Julklapp till mig själv?

Förra året (och flera år i rad) så köpte jag ett set med ögonskuggor från i.d Bare Escentuals till mig själv i julklapp. I år funderar jag på något liknade, ett set med något jag inte skulle köpa annars. Jag beställer ju oftast från feelunique.com för att dom har billiga priser och väljer man lite längre leveranstid så är frakten gratis! Som till exempel denna som jag alltid har i sminkväskan kostar endast 271:- (kostar väl minst 400 på Kicks typ). Fast den måste jag nog köpa på Kicks i alla fall, den är precis på gränsen till slut, och jag har en kupong där på 20% som jag kan passa på att utnyttja.
Till julklapp hade jag tänkt mig något sånt här:
och bara för att jag skulle lägga in tre till bilder så strejar fotoöverföringen.
Men det lutar åt det ovan, jag ÄLSKAR ju läppglans! ;-)

Inga kommentarer: