söndag 7 november 2010

Mmm....Smörgåstårta....

Igår efter jobbet så åkte jag ut till Birsta en sväng och köpte lite ljus på IKEA. Eftersom klockan närmade sig middagstid och jag inte hade några som helst planer på att ställa mig i köket och laga mat till endast mig själv, så gick jag in på Coop och kikade lite, och helt plötsligt befann jag mig vid charkdisken och köpte en bit smörgåstårta! MUMS säger jag bara. En liten Julmust fick också följa med hem, MUMS igen!
Det var en ganska stor bit, så jag har lunch idag på jobbet också, perfekt! Och ikväll ska jag hem till Amy och äta middag, snacka om lyxhelg! Allt är ju relativt i och för sig.
Jag börjar känna att det är dags för mig att bjuda igen nu, så nu måste jag verkligen planera in en liten middagsgrej nästa gång grabbarna har bortamatch! Jag är typ sämst på att laga till många, och Amy är dessutom glutenallergiker, så det blir en utmaning! :-)
Men en god pastasallad på glutenfri pasta och ett glutenfritt bröd ska jag väl kunna svänga ihop, eller en paj! Jaja, det där löser sig! :-)

Nu ska jag försöka genomlida den här dagen, jag sitter på jobbet med en väldigt störande huvudvärk...
Hörs sen!

Inga kommentarer: