fredag 12 november 2010

November rain.

Inte helt otippat så regnar det just nu. Det visste man ju, så klart att snön skulle regna bort. Eller - så blir det så där superkallt inatt, efter regnet, så att det blir massa hård och knölig is imorgon.

Idag var jag som sagt uppe väldigt tidigt, kunder verkligen inte sova imorse så halv sju klev jag upp, tvättade 2 maskiner tvätt, fikade med tända ljus och väckte Adam vid nio.
Resten av dagen bestod av lite shopping till Fjunis, lite shopping till mig, thaibuffé till lunch, lite shopping till kylen och skafferiet, lite One tree hill, lite piffning, och snart blir det lite basket.
Här kommer en bild också, Tindris ser inte ut att trivas lika mycket i mitt sällskap som jag i hennes dock....

Trevlig fredag från oss!

1 kommentar:

Chris Karinsdotter sa...

...och när kommer magbilden..? ;)