måndag 15 november 2010

Status: kissnödig.

Alltså hallå, jag blir typ kissnödig av att titta på ett glas vatten.... För att inte tala om hur himla mätt jag blir efter en vanlig portion mat, det känns som att jag skulle kunna spricka ibland.
Jag antar att det ät heeeelt vanligt och inget konstigt alls, men detta ständiga rännande på toa skulle jag gärna slippa. Som tur är så händer det inte lika ofta på nätterna numer, däremot nästan ALLTID när jag inte kan gå på toa direkt, typ när man är på väg någonstans.

Oh well.

Helgen flög iväg som vanligt, och ingenting fick jag gjort. Hade iofs inte så storslagna planer, men ändå.
Denna vecka är en soft vecka, jag har lyckats få till en 3-dagars jobbvecka och en 4-dagars helg! Härligt va? Jag jobbar alltså måndag-onsdag och är sedan ledig resten av veckan. Det ska bli såå skönt!
På fredag ska jag bjuda på middag här hemma, det blir "basketfruarna" som kommer över eftersom grabbarna har match i Örebro. Jag har ingen aning om vad jag ska laga, och som vanligt så får jag jordens prestationsångest. jag vill att det ska vara perfekt! Gaah, totalt värdelöst, jag borde bara slappna av och inte göra en sån stor grej av det, men man vill ju alltid imponera lite :-)
Vi får se, tips mottages gärna!

Nu ska jag lägga mig med benen högt en stund, ha det gott!

Inga kommentarer: