söndag 26 december 2010

Dagens fångst.

Idag har jag shoppat lite. Väldigt spontant och impulsivt blev det, i alla fall det sista jag shoppade. Herregud egentligen.
Hur som helst. Jag började dagens shopping lite lätt med parfym. Jag har i flera år haft en favorit som jag har haft till och från i perioder. Jag tänker alltid att jag ska köpa den på tax free, men det har inte blivit av de senaste gångerna, plus att jag tycker att parfymer är ganska dyrt också. Men så idag av en slump så hamnade jag på kicks.se's rea, och hittade min favvoparfym där till ett oslagbart pris. Helt sjukt var det! Så jag tvekade inte utan klickade hem TVÅ flaskor, en 30 ml och en 50 ml (till ett pris av 265:- för BÅDA) av denna:
Jag rår inte för det, I just love it!


Nu till den mer impulsiva delen av dagens shopping.
Jag ser det som en investering.
Ok.
Here we go.
Först en "förklaring". Jag har en minidator. En fin rosa liten rackare. Men, den är ju så där. Fin att se på och den funkar, men jag har ångrat köpet lite grann (även denna var ett impulsköp). SÅ, idag köpte jag en ny dator på Media Markt. Bara så där.
Jag tänkte att det är väl lika bra att köpa nu då jag faktiskt har råd, om ett par månader så kommer jag verkligen inte kunna köpa saker till mig själv på samma sätt, så här är min nya dator:
En Sony Vaio blev det.
Så nu har jag det jag gör med att lära mig den också.
God jul Jessan, Tack Jessan.

Inga kommentarer: