söndag 19 december 2010

Det här med gravid-cravings.

Jag har funderat på om jag egentligen har någon speciell "craving". Jag tycker att det har varierat väldigt mycket. Från början så var jag ju väldigt sugen på kolsyrat vatten, så pass att jag var tvungen att köpa en Soda stream. Det var en väldigt bra investering, jag kommer inte ihåg när vi köpte hem Ramlösa sist. Sedan hade jag en smågodis-period. Gärna häxvrål, sura colanappar och fizzy bubbliz eller vad dom heter. Under en period så åt jag väldigt mycket mackor. Jag kunde äta mackor till förbannelse.
NU är jag typ besatt av Julmust. Jag måste nog köpa en back med Julmust efter jul, eller några stora 1 1/2 liters flaskor. Det är sååå gott!!!
Sedan har vi det här med köttbullsmackor med rödbetssallad. Varför äter man bara det till jul, eller jag i alla fall. Det är ju också så gott. Speciellt med julmust till! Hihi!

Mmmmm.....

Inga kommentarer: