lördag 18 december 2010

Löjligt.

Ja, det är löjligt vad dåligt jag har sovit de 3 sista nätterna. Men i natt tar nog priset. Jag ligger bara och vrider och vänder på mig, och jag har tusen tankar i huvudet som inte låter mig sova. Jag tänker på lägenheten, hur jag/vi på ett smidigt sätt ska lösa flytten för adam har fruktansvärt mycket matchen just i flyttperioden. Jag tänker på Försäkrningskassans hemsida där jag var in och "kikade" för första gången i går för att kika på min mammaledighet och ungefär hur mycket pengar jag kommer att få varje månad. Det är inte mycket kan jag säga. Jag tänker på julen och julafton och allt som måste göras (handlas) denna helg eftersom Adam förmodligen kommer att ta bilen till stockholm på tisdag och inte komma hem förrän torsdagkväll.
MEN - jag sover faktiskt lite också, men då har jag dom mest bisarra drömmarna. Det är inte klokt vad jag drömmer. Inte hemska drömmar (tack och lov) men ändå, bisarra.

Nu har jag en hund som springer fram och tillbaka till ytterdörren, och jag ska nog tolka det som att hon är kissis. Bäst att klä på sig!

Inga kommentarer: