onsdag 8 december 2010

Något jag saknar....

...att inte få äta nu under graviditeten är vissa ostar. Mest Brie.  Speciellt när jag såg detta inlägg på en av mina favvobloggar.... Fyyy faaan va gott alltså!
Sedan kan jag nu i juletider sakna en god ädelost till pepparkakorna, det är inte riktigt samma sak med ädelost på tub.
Annars saknar jag inte så mycket, ett glas vin skulle vara gott ibland, men jag överlever verkligen.


Idag har jag varit hemma för andra dagen i rad. Jag fick feber i måndags och har varit krasslig sedan dess, men imorgon ska jag jobba igen. Sedan är jag ledig på fredag och sen jobb igen lör-tors. Blä. När ska jag hinna med att köpa julklappar? Det får helt enkelt fixas nästa helg, då ska ALLT vara klart!


Efter att jag la ut det förra inlägget med massa youtube-videos så hörde jag ytterligare en låt från 2005 som gjorde att jag höjde tv'n så högt att Tindra sprang in i sovrummet! Denna:


Och här är en bild från hösten 2005 (tror jag), då jag och min kompis Jessica firade "Independence day" efter att vi båda hade gjort slut med våra respektive. Linnet jag har på mig kostade 600:- och på "den tiden" var det mycket pengar (vilket det iofs fortfarande är för ett linne), och på mitt ena finger som inte syns, hade jag en "Independence ring" från Pilgrim som jag köpte åt mig själv i sann "I don't need a man"-anda.
Hahaha, vilka roliga tider jag har haft alltså!
Smal som sjutton var jag också, och lååångt fint hår! :-)

Inga kommentarer: