torsdag 30 december 2010

Tokig!

Jag gillar inte när folk ska ha saker bara för att det är gratis. Dom som inte har några planer på att nyttja varan eller produkten alls, utan bara ska HA bara för att det för dom är gratis.
Sorry att jag inte kan vara mer specifik än så här, men det vore oproffsigt av mig att skriva vad det handlar om - men det gör mig TOKIG just nu!


Annars är det en ok torsdag, jag och Adam har varit och handlat massa gott tills imorgon, bland annat massa goda drickor och juice som jag kan blanda härliga drinkar med imorgon kväll! :-) Slurp!

Imorgon ska jag gå in till stan och se om jag hittar något fint att piffa till mig med. Tveksamt, men ett par lösögonfransar kanske gör tricket? Om jag får på dom vill säga. Stan har öppet mellan 10-15 imorgon, det tyckte jag vara bra! Birsta är nämligen stängt!

NU försöker Fjunis förmedla att det är dags för dagens första vattenflaska - utan bubblor får det bli, till att börja med i alla fall! :-)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åhléns har köp 2st förp lösfransar för 99:-, ett litet tips till dig från mig :-).

Jessica sa...

Mycket bra tips Hanna! :-)