onsdag 26 januari 2011

Åh vad jag längtar!

Hellooo, fatta att jag går in i vecka 35 nu!!!! Lill-fjunet kommer väldigt snart. Om jag känner mig redo? Nja, gör man någonsin det? Kan man verkligen vara beredd på vad som komma skall? Till viss del så klart, men glöm inte att jag är tjejen som aldrig har bytt en blöja i sitt liv.. :-) Hur som helst så håller jag på att längta ihjäl mig, jag är sååå nyfiken på om det blir en flicka eller en pojke, hur han eller hon kommer att se ut och så vidare.

Idag skiner solen och det är väldigt kallt igen. Jag klickade nyss in mig på HM's sida och såg massa fina vår och sommarkläder, och det längtar jag också efter. Jag är såååå less på mina mörka, tråkiga och enformiga kläder som jag har nu, dessa mammajeans skulle jag vilja kasta ut genom fönstret!
I vår skulle jag gärna klä mig så här:

speciellt kläderna till höger tilltalar mig!
Fräsha färger och lös passform, perfekt innan man har kommit tillbaka
till sitt rätta jag igen, rent kroppsmässigt alltså.
Klackarna kanske jag skippar,
men annars är det en snygg outfit enligt mig!



Inga kommentarer: