tisdag 11 januari 2011

Rekord!

Wow! Igår hade jag besöksrekord på bloggen! Va roligt att så många läser! :-)

Idag var det "the Tuesday from hell" och det känns som att jag kan döpa om hela grejen till "the week from hell". Alltså, det är AS-mycket på jobbet. Det enda som jag ser som positivt på det är att tiden går fort, annars är det faktiskt inge roligt alls. För mig är det viktigt att kunna vara trevlig och "se" alla som kommer in och ut, men det är så stressigt och körigt att man inte ens hinner hejja på hälften av alla som kommer...
Jag tycker att det är jobbigt när jobbet tar all min energi, jag är ganska trött nog som det är, och att komma hem kl 15 och känna att man är redo för sängen är inte så kul...

Men men, HUR SOM HELST :-)
Idag har vi (läs jag och Adam) varit duktiga och fixat med försäkringar, bredband och el till flytten. Tråkigt att fixa med (och ännu tråkigare att betala) men det är ju sånt som behövs.
Jag skulle egentligen ha gått på ett info-möte på Försäkringskassan idag, men jag bokade om tiden till om 2 veckor. Jag känner att det inte skulle ge mig nåt idag eftersom dagen på jobbet sög musten ur mig.

Ikväll blir det basket, ska Sundsvall vinna deras 12:e raka seger tro?? Ni håller väl tummarna?? :-)
Adam håller på att fixa match-looken, alltså kostym, skjorta och slips, och vad gör jag? Jo jag har nyss tryckt två bullar och två glas mjölk. En bulle och mjölk till mamma, och en bulle och mjölk till Fjun! HAHA!
Status på viktökningen sedan inskrivning: nästan 10 kg. Kul jul. ;-)

Inga kommentarer: