söndag 9 januari 2011

Söndagsmiddag.

Idag är jag seg. Seeeeg I tell you.
Jag sover riktigt dåligt nu för tiden, speciellt på morgonkvisten. Jag har inga problem att somna, men sen vaknar jag vid 4 och ligger sedan och vrider och vänder på mig i flera timmar känns det som. Då ligger jag och tänker på flytten, på Fjunis och på allt runt omkring det. Stressad? Ja lite kanske.
Jag känner att jag skulle behöva ventilera lite, men vill inte lägga allt på Adam, han får ta så mycket av mina humörsvängningar ändå. Mitt hjärta, han är bäst. Och jag tänker definitivt inte ventilera HÄR, hehe...

Idag ska jag ta en liten sväng på stan, sedan packa ner lite kökssaker och ikväll ska jag laga en härlig söndagsmiddag bestående av en hel kyckling (Gårdskyckling) och ugnsstekt sötpotatis, morötter, röd lök och lite vanlig potatis. Så klart blir det en god sås till också.

Men först en dusch följt av kaffe!

Inga kommentarer: