söndag 16 januari 2011

Status!

Ja hörrni, då har denna helgen snart tagit slut. Jag känner att jag har fått ganska mycket gjort ändå, helt ok, men visst skulle det ha gått fortare om vi hade varit två, eller åtminstånde om jag inte hade varit totalt otränad och gravid. Jag vill så mycket, men har känt varje kväll nu att jag bode ha lyssnat på kroppens signaler dagen innan. Men men, jag har gjort det jag har kunnat (och kanske lite till) och imorgon ska Adam göra ett ryck. På onsdag kör vi (inte jag) möblerna och under nästa helg ska vi tömma ALLT som är kvar, typ förråd, skafferi, städskåp och badrumsskåp.
Jag lyxar till det och har beställt flyttstädning, och det kan nog bli årets mest välinvesterade pengar - gud så skönt att slippa städa!!

Nu ska jag ta mig en lång dusch med scrub och inpackning, och sedan om 1 1/2 timme sitter jag bänkad framför tv'n för att se SOLSIDAN!!!! Woohooo!!

Just ja, Dragons förlorade med 1 ynka poäng mot Norrköping ikväll. Riktigt trist, men 13 raka segrar är verkligen inte fy skam. Någon gång skulle väl segerbubblan spricka, och då är det ju helt ok om det gör det mot regerande mästarna, eller hur?

Inga kommentarer: