onsdag 23 februari 2011

Give me vatten!

Inatt fick jag hindra mig själv från att inte hälla i mig 18 liter vatten (typ). Jag var såååå törstig och min gom riktigt skrek efter iskallt vatten. Men jag är så less på att kliva upp femtioelva gånger och kissa per natt, så inatt drack jag bara ett glas vatten. Vet inte när jag drack så lite sist.
Jag lär väl dricka desto mer under dagen idag i stället. Det gäller alltså att planera in dagens utgångar från hemmet, haha. Sjukt ju.

Idag skulle jag verkligen vilja baka något. Något som går bra att frysa (men inte bullar), både något sött och något frukostbröd kanske.
Kan ni inte komma med några tips?

Nu ska jag dra på mig massa kläder och dra ut Tindra i kylan. Efter det ska jag dra ut Adam till City Gross, får se vad han tycker om det egentligen, hehe... ;-)

1 kommentar:

Sara sa...

Haha, jag hade också grym törst i slutet! Drack allt som kom i min väg under natten, ville slippa gå ända till köket så drack alla överblivna vattenglas som fanns. Sjukt! Lycka till med bakningen! Kladdkakemuffins är ju bra att frysa och tar lite plats :)