onsdag 9 februari 2011

I rätt tid.

Jag är sååå glad att jag valde att sluta jobba tidigare. Jag hade ju tänkt att jobba hela februari ut om jag fortfarande mådde bra, och det skulle jag säkert göra, men i dagsläget är jag så himla jobbtrött. Det har varit så himla mycket jobb på sista tiden (alltså inte mer timmar, utan mer att göra) och jag känner att jag sjunger på sista refrängen. Jag lägger all energi på jobbet vilket gör att jag inte är en rolig Jessan när jag inte jobbar. Jag är trött. lättretlig och "folk-ilsk". Don't get me wrong, jag gillar mitt jobb, men just nu känns allt bara för mycket, och jag har mycket viktigare saker att fokusera på, så att gå hem på fredag känns otroligt bra.
Lovely för att vara exakt.
Jag hoppas att jag får i alla fall 1 1/2-2 lediga veckor innan Fjunet kommer, så att jag har fått sova och göra såna saker som jag vill göra innan.
Håll tummarna för mig/oss please!

Inga kommentarer: