torsdag 17 mars 2011

2 av 4

Jag hade fyra saker att göra idag, jag har gjort hälften. Får väl vara nöjd med det.
Vi promenerade i 1 1/2 timme och jag har lagat middag. Ingen powernap och inga Kärleksmums (när fan ska jag baka dessa Kärleksmums egentligen, har ju tjatat om dom sedan innan Annabelle kom till världen).

Däremot så har jag nyss badat lillan. Själv. Adam är så duktig med henne (det är jag också), jag är så himla nervös att hon ska åla sig ur mina händer när hon är så där blöt, men det gick sååå bra, och vi hade en riktigt mysig stund efteråt då jag smörjde in henne med lite baby oil. Så klart bestämde hon sig för att bajsa precis när jag hade klätt på henne, och så klart kissa när hon låg på skötbordet så att även bodyn blev blöt, då var det bara att börja om igen. Hahaha...man måste ju liksom skratta åt det!

Nu har hon ätit för femtielfte gången idag och ligger och snuttar nöjt på sin napp. Hon somnar nog snart, då ska jag passa på att koka ris till korvstroganoffen jag gjorde under förra tuppluren.

Jag längtar till imorgon! Först ska Frida komma hit och fika lite och hälsa på lillan, sedan kommer bvc på hembesök (är sååå nyfiken på hennes vikt nu!!) och på kvällen kommer Anna hit!!!! Anna, min älskade Anna! Hon är hemma i ett par veckor, och imorgon ska vi hänga och äta pizza och kladdkaka medan Adam är i Södertälje med laget! Åååh vilken bra dag det blir imorgon!!!

NU sover hon, så nu pyser jag i väg till köket!
Kram!

Inga kommentarer: