torsdag 24 mars 2011

Blandat.

Halloj!
Idag har jag fått ganska mycket saker gjort! Så klart har ingen av dom sakerna handlat om mig, utan mer Annabelle och lägenheten. Tindra och jag kommer i sista hand nu för tiden. Vi ser ungefär lika sunkiga ut hon och jag. Jag måste erkänna att jag är lite avis på Tindra, för hon har en klipptid den 5:e april, undrar när jag sitter i en frisörstol igen...? Håret är iofs ganska ok (när jag väl hinner fixa det), naglarna är det värre med. Jag fixade ju mina naglar för lite över en månad sedan, och jag har verkligen varit jättenöjd med dom. Dom är fortfarande hela och fina, men mina egna naglar har ju växt en del och det resulterar ju i fula utväxter både vid nagelbanden och vid själva tippen. Jag vet inte hur många gånger jag har varit på väg att måla dom i någon diskret färg bara för att täcka över utväxten, men det blit liksom inte av... Jag ska försöka fixa lite med dom nästa sväng Bellis sover.
I-landsproblem, jag vet, men jag gillar ju att se lite piffig ut, you know.

I övrigt så händer det inte så mycket. Ni läsare som bor i Sundsvall vet att det blåser som FAN idag, vilket har inneburit att vi har varit inne hela dagen. Jag hoppas verkligen att det avtar tills imorgon, jag mår inge bra av att vara inne en hel dag. När Adam kommer hem ska jag ta ut Tindra (oroa er inte, HON har varit ute idag) och fylla lungorna med frisk luft.

Nä hörrni, nu ska jag titta på min lilla skatt när hon vaknar upp - det är min nya favoritsyssla! Hon är så gudomligt söt!

Inga kommentarer: