måndag 28 mars 2011

Måndags....mys?

Ja, det är faktiskt ganska mysigt idag. Efter en mindre mysig natt då jag var uppe mellan 02-04:30 så klev vi upp och åt vid halv sju och sedan somnade vi om till 10 ungefär, och halv 12 var vi utanför dörren och ute på promenad! Nice!

Nu har Adam precis gått till jobbet, och han blir borta heeeela dagen fram till 21 ungefär, så vi har en lååång dag framför oss. Just nu tröstäter jag lite Ballerinakex och kollar på The real housewives of Miami. GUD vilken värld dom lever i... Aningen överdrivet tycker jag, men ändå lite småroligt att titta på!
Annabelle ligger brevid mig och fiser så att väggarna skakar, och hon ser så himla rolig ut när en fis är på väg, jag dör en smula varje gång, för hon är SÅ söt!!

Men nu tror jag bestämt att hon är lite missnöjd, och vad hjälper bäst då? Jo mammas tiss! :-)

Inga kommentarer: