tisdag 1 mars 2011

Piffa lite.

I natt var ännu en jobbig natt. Herregud, om det är så här NU hur kommer det då att bli SEN?
En gång i timmen från att klockan var 02:15 gick jag och kissade, trots att jag inte hade druckit överdrivna mängder med vatten tidigare på kvällen. Och för att "top it off" så hade jag en hel del sammandragningar, magen kändes som en stor, hård basketboll, så idag är jag ganska mör om jag säger så.
Mör och sunkig.
Jag måste piffa till mig lite, det här med att bara gå omkring hemma och vänta på Fjunet har gjort mig till ett sunko, jag kommer inte ihåg när jag tvättade håret sist (det var nog i fredags), alltså, jag duschar, don't get me wrong, jag är inte SÅ sunkig, haha!
Och så är jag så fruktansvärt less på mina kläder. Samma svarta mysbyxor varje dag, ska jag gå ut så sätter jag på mig samma mammajeans som har blivit lite nötta i grenen, och nån svart eller grå tröja till.
Jag känner mig så fuuul och tråååkig, och med det sagt så kliver jag upp ur soffan, slänger av mig sunkkläderna och hoppar in i duschen och hoppas på någon slags mirakelkur.
Ikväll ska jag ut och ta en fika med Anza, det om något borde ju vara en anledning att piffa lite!

Inga kommentarer: