fredag 29 april 2011

Egentid.

Det är ont om egentid nu för tiden. Jag klagar faktiskt inte, för jag har ju den finaste bebisen ever - men ibland skulle det ju vara nice att bara få vara själv och göra något bara för mig. Och det mina vänner ska jag göra idag. Kring 11 så kommer mamma hit och ska vara barnvakt för första gången och jag ska iväg och fixa mina naglar - eller ska jag säga klor? Det ska bli så nice, både att få göra något för min egen skull och att få dom där jäkla naglarna fina igen. Dom är på tok för långa, och gelén har växt ut så den sitter på halva nageln. Men alltså shit vilka naglar jag har haft - i 2 1/2 månad har jag haft dom och inte en enda nagel har gått sönder!! Hur bra som helst ju!
Detta blir en bra dag också! Vilket stimm jag har kommit in i, detta blr den tredje dagen i rad som blir grymt bra, I can feel it!

Igår var jag och Bellis på bvc - hon växer och blir så stor - precis som hon ska! Efter det så mötte vi upp Edith och en sovande Oliver på Barista och åt lunch - mycket mysigt! Och efter det gick jag och Bellis hem och fixade en pastasallad till mig och Anna som vi åt framför tvmatchen (som för övrigt inte var så bra, förlust).

NU ska jag ta och fixa lite frulle och sedan sminka mig, måste passa på när lillhjärtat sover!

Inga kommentarer: