tisdag 5 april 2011

En "sån där" dag.

Jag har de senaste dagarna lärt mig att det är väldigt svårt att planera saker när man har en liten bebis. Man får helt enkelt ta dagen som den kommer, och blir något som man hade planerat så är ju det bara bra, som en bonus typ.
Idag var min plan att stiga upp relativt tidigt, mata lillis och sedan gå ner på Helex och powerwalka själv i 30 minuter innan frukost medan hon sov. I stället sov vi lite längre än vanligt, hon åt och spydde ner både henne och mig, så tanken "nu ska jag gå ner på Helex och ha lite egentid" var ju bara att lägga åt sidan. Men vi hade en jättemysig stund med bad och massage, och strax ska vi gå ut i solen. Det här med att ta en PW innan frulle känns ju omöjligt, för innan allt är klart med lillis så håller jag själv på att svälta ihjäl och skulle förmodligen tuppa av om jag skulle göra något "power" överhuvudtaget. Jag får helt enket hålla mig till "vanliga walks" ett tag till. :-)

Adam åkte nyss iväg med Tindra till frissan, något jag också hade tänkt att göra...lilla Tindra. Hon får inte mycket av sin mamma nowadays.
Nu ska jag ta och klä på oss här, och ta en sväng in till stan, vi ska hämta ut ett paket som jag har beställt från Bodystore - produkter från Weleda till Bellis!

Inga kommentarer: