fredag 1 april 2011

Klickat!

God morgon!
Idag vaknade jag och fick se ett litet leende från mitt lilla hjärta! Jag tror att det var ett leende i alla fall, men det kunde lika gärna vara en av hennes hundra olika miner som hon gör. Underbart sött var det i alla fall!
Jag blev på så bra humör att jag ville "fira" denna underbara dag (är jag hög eller??) med lite shopping så jag klickade in HÄR och köpte den HÄR! Jag har sneglat på den ett tag, så det var inget impulsköp. Dessutom har jag alltid varit dålig på handväskor, jag har typ allt i mina jackfickor, eller så har jag en minihandväska som man inte får plats med mycket i. Denna kändes lagom i storlek, och det som inte syns på bilderna är att det medföljer en axelrem också, något som är ett måste när man kör barnvagn.
Mitt tips till er läsare idag är att köpa något som ni jättegärna vill ha (men kanske inte har råd med egentligen) och sedan glädjas åt köpet utan att ha dåligt samvete! För det är exakt det jag har gjort - and it feels GOOD!

Nu ska jag tända lite ljus här och fortsätta mysa i min lilla mysbubbla medan lillhjärtat sover. Jag har en kopp kaffe med grädde framför mig och nya Damernas värld (där man får en chokladkaka med på köpet) är redo att läsas!
Ha en fin fredag så hörs vi senare!

Inga kommentarer: