tisdag 19 april 2011

Nu kör vi - igen!

Efter en helg och en måndag med massa svull så är jag idag back on track och har nyss ätit en frulle bestående av mosad avokado, finn crisp och kaffe med grädde. Ni vill inte veta min middag igår - eller brist på middag - men jag berättar ändå. Chips, Fanta, tårta och en halv cupcake. Jag var illamående inatt när jag var uppe och ammade. I förrgår drack jag två glas Coca Cola och blev helt skakig. Socker är fan inte nice. Inte socker i den formen i alla fall. Gott, men inte nice.

Idag är det tisdag och vi ska.....inte göra något speciellt. Eller jo, vi ska åka till Birsta för jag ska tydligen få en till present av Adam som jag skulle få välja ut så att det inte "blir fel". Jag har en liiiten aning om vad det kan vara, jag återkommer om det senare.

Nu ska jag ta hand om min lilla solstråle som är allt annat än en solstråle just nu. Tror att hon är lite hungring. Bellis ska få mellis....hihi!

Inga kommentarer: