måndag 25 april 2011

Vardag igen tack!

Påsken är väldigt lång eller hur? Nu har ju jag varit ensam hela helgen så det gör nog att det känns extra segt, och just nu önskar jag att det skulle kunna vara en "vanlig" måndag, för då kommer det post!
Jag.Vill.Ha.Min.iPhone!!!
Det är lite löjligt, för det är som om att jag tror att en iPhone kommer att lösa alla problem, haha! Förhoppningsvis mina nuvarade telefonproblem i alla fall. Just nu kommer ungefär hälften av alla samtal till mig fram. I och för sig så är det väl bara mamma och Adam som ringer, pappa i bland och syrran ibland, men ändå så är det sjukt irriterande. Jag har snackat med Tele2 för att se om det är någon störning i abonnemanget eller om dom kan se om det är någn störning här i området som gör att samtalen inte går fram, men dom kunde inte se något, så då drar jag en egen slutsats att det är min skittelefon det är fel på.
Jag har aldrig varit nöjd med den och ångrade köpet redan innan en månad hade gått ens...Så nu hoppas jag att jag får min nya pärla imorgon eller på onsdag!

Nu ska jag ta och ge Bellis lite mat, sen ska hennes morfar komma, tror jag i alla fall :-)

Inga kommentarer: