tisdag 10 maj 2011

Det är för dåligt. I know.

Att ni är kvar, kära läsare, förvånar mig. Jag är ju SÄMST på detta just nu. Men solsken och en strålande bebis är min ursäkt och jag tror att det är en ursäkt som ni godtar :-)

Har jag ens skrivit om SM-guldet? Det har jag inte va? Bara lagt in bilder.
Ja alltså - vilken GRYM seger! Vilken MATCH!! Ojojoj, har nog aldrig sett så bra match faktiskt! Det var en underbar stämmning i Sporthallen och känslan när det bara var någon minut kvar av matchen och folket stod upp och sjöng (skrek) "sm-guld, sm-guld, sm-guld" är obeskrivlig. Jag får nästan gåshud bara jag tänker på det!
Mamma var barnvakt så jag fick se hela matchen med Anna ostört och även gå på festen på Allstar också! Dock var vi hemma kring midnatt och det blev så klart inget festande för min del, men det var riktigt roligt att gå ut och "fira" med Coca Cola! :-) Annabelle hade varit jättesnäll och mamma tyckte att det var sååå mysigt! Det känns verkligen toppen att veta att det funkar bra att vara borta i så pass många timmar utan att det blev något problem.

Till helgen ska vi åka till Stockholm, hela familjen inklusive Tindra. Det blir en liten prövning, haha. Det kommer nog att gå hur bra som helst, men kontrollfreak som jag är vill gärna veta NU att det kommer att gå bra med allt. Haha, jag är verkligen omöjlig ibland!
Nu ska jag lägga in lite bilder från telefonen innan jag stänger ner för dagen, och hörrni - tack för att ni är kvar här på bloggen! Lämna gärna ett avtryck ibland också :-)

Denna bilden var i ST dagen efter guldet.
Inte så smickrande kanske, haha!

2 kommentarer:

Knuti sa...

Måste säga de Jessan, du är en smokin' hot mama! :)

Jessica sa...

Men åååh Knuti du gör mig så glad! :-)
NÄR ska vi fiiika egentligen?? :-)