måndag 16 maj 2011

Konstigt.

Hej där!
Bloggen har varit lite konstig, jag har inte kunnat mobilblogga och i torsdags var det ett inlägg som inte publicerades, därav den dåliga uppdateringen.

I helgen har vi varit i Stockholm hos Adams mamma. Hela familjen, inklusive Tindra! Allting gick jättebra, både Tindra och Annabelle sov nästan hela resan ner och upp förutom när vi stannade för mat och blöjbyte i Tönnebro. I fredags hade Bellis något slags sömnrekord då hon sov från 20:30 fram tills att jag var tvungen att väcka henne vid 05 för att amma då mitt ena bröst höll på att sprängas. Undrar när hon hade vaknat om jag inte hade väckt henne?
I lördags träffade vi Annabelles kusin Liam som är 2 veckor äldre än henne och tog en sväng på stan och åt lunch. På kvällen kom Adams pappa och ena lillebror och hälsade på och igår innan vi åkte hem så kom även en annan av Bellis farbröder och hälsade på. Adam har mååånga syskon.. :-)
Idag är det en grå och kall måndag och vi har inga planer alls. Jag ska svepa mitt kaffe strax och se om jag finner någon energi!

 Edit: Det tog mig ca 30 minuter att skriva detta inlägg pga gallskrikande Bellis och nu är kaffet kallt. Welcome to my world.

Inga kommentarer: