torsdag 19 maj 2011

Snart helg!

Även fast jag är ledig varje dag så försöker jag ändå att få helgerna att kännas som helg. Men den här helgen vet jag inte riktigt hur jag ska planera. Jag ska nog inte planera nåt alls för Adam åker bort imorgon och jag och bellis blir ensamma till på söndagkväll. Jag hoppas på sol för då jäklar ska det solas på balkongen och ute på promenader med vagnen! Tindra ska få vara hos mamma ett par dagar, jag tror den senaste veckan har varit lite för mycket stoj och stimm för henne, så en helg hos mormor blir nog bra för henne.

Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt. Bellis är 11 veckor idag, hon väger 5580 gram och är 61 cm lång! :)

Nu ska jag göra mig klar för sängen, kram och god natt på er!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: