måndag 13 juni 2011

Äh!

Men va fan. Det spöregnade ju! Jag trtodde att det bara duggade men när jag började klä på mig och Annabelle så smattrade det jättemycket så hon fick stanna hemma och jag sprang ner till Helex och powerwalkade mig svettig i 30 minuter. När jag kom hem gjorde jag lite mage/rygg på yogamattan och lite andra övningar för axlar och höft (har ont överallt, är som en gammal tant i kroppen). Lite träning är ju bättre än ingen träning, inte sant?

Nu har Adam åkt iväg på ett möte och jag och Bellis är hemma och försöker underhålla Tindra som är den segaste hunden i världen. Jag hade gärna gått på stan idag, hela helgen har jag tänkt åka till Birsta men det har inte blivit av. Bra egentligen för nu har jag ju pengar kvar i några dagar till, haha! Om regnet avtar så kanske vi går in på eftermiddagen, men just nu ser det mörkt ut.

Äh, vi stannar nog hemma hela dagen. Det kan vara skönt med såna dagar också.

Inga kommentarer: