onsdag 1 juni 2011

Efter regn kommer sol (får vi hoppas)!

Imorse kring fem så gick jag upp och matade Annabelle, precis som vanligt. Inga konstigheter, äta, rapa, byta blöja, somna om. Men så vid halv sju, när jag precis lyckats somna så vaknar jag och Adam av att hon gallskriker! Inte det vanliga "jagärhungriggemigmatnuuuu"-skriket, utan ett mer panikartat skrik eller vad jag ska säga, hon lät rädd typ. Lilla hjärtat var väldigt svår att trösta i ca 5 minuter, sedan somnade hon om i kanske 30 minuter. Sen vaknade hon och var ledsen igen, men då var hon hungrig. Sen somnade om hon om - igen - och vaknade efter ytterligare 30 minuter, och strålade som en sol!

Nu har vi varit i farten ett tag, kört Adam till Avis för att hämta hans hyrbil och nu är vi hemma och Bellis sover. Adam ska snart åka, så jag borde kanske stå och säga saker som "åååk inteeee" och "vi kommer att saaaakna dig", så nu signar jag ut för stunden. Återkommer garanterat senare, men onödig info och uppdatering, ok?

Inga kommentarer: