söndag 26 juni 2011

Flopp.

Åååh vilken flopp det blev idag. Jag hade planerat att vi skulle åka till Djurgården och gå till Rosendals trädgård och fika. Vi irrade runt i trafiken ett bra tag innan vi kom fram, och då var det stängt. STÄNGT?!?!? Jag blev sååå besviken!!! Hur kan ett sånt ställe ha stängt på en söndag mitt i sommaren?? Totalt värdelöst. Well, då tänkte vi att vi kunde åka till junibacken i stället, utan att riktigt veta vad det var. När vi kom dit fattade vi snabb att annabelle var på tok för liten, och så fick man inte äta på restaurangen om man inte hade betalat entré, så det gick ju också fet-bort. Så klart började det regna också, så lilla bellis fick äta sin lunch på en liten bänk längs en husvägg för att vi inte skulle bli blöta. Sen velade vi fram och tillbaka vad vi skulle göra, och till slut kom vi på att vi skulle åka till kista-gallerian och kika lite eftersom vädret var så ostadigt. Sagt och gjort, vi åkte dit, åt lunch och gick omkring ett tag. Bellis var inte så nöjd så det kändes inte så kul att kolla i affärer egentligen. Gaah, det var lite frustrerande idag, men nu har jag tryckt i mig ett halvt paket ballerinakex så nu känns det bättre :-)
Vad morgondagen erbjuder vet jag inte än, kanske tar jag ut min "lediga dag" och åker in till stan och shoppar. Kanske stannar vi hemmavid och har picknick vid vattnet. Vi får se helt enkelt! :-)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: