tisdag 28 juni 2011

Lite tjatigt...

....men var sak har sin tid.
Det var inte alls så kul idag som jag hade hoppats. Jag åkte in till stan och gick omkring i kanske 4-5 timmar utan att hitta något. Alltså, jag kom så klart inte hem tomhänt, men i vanlig ordning när jag bestämmer mig för att tokshoppa så hittar jag ingenting.
Är det bara jag eller är kläderna i butikerna konstiga nu? Jag hittar bara supersnygga klänningar som jag har noll användning av, eller stora, fladdriga kreationer i konstiga mönster. Det var roligare att shoppa till mig själv förr i tiden, nu är det bara kul att shoppa till bellis. Men ett favvoljus från NK (som dessutom var på rea) några smycken från Pilgrim och lite smått till Lillan fick följa med hem.

Direkt när jag kom hem hade jag pusskalas och sedan åkte vi till Nacka strand för att träffa Adams pappa som fiskade där! Jättemysigt var det! Vädret är ju underbart!!!!

Nu är jag ensam hemma med bellis, Adam ska på bio med sina bröder. Imorgon väntar en ny härlig dag i solen!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: