tisdag 14 juni 2011

öööh, öööh, aaah, öööh

Annabelle somnade nyss till hennes eget prat. Bra, bra. Shit vad hon äter nu, det är helt otroligt, och det syns på henne också, hon är riktigt rund och go!

Idag facade jag mina fears och åkte ut till Birsta med henne själv. Första gången. Ni må tycka att det är löjligt, men seriöst, jag har stora problem med vagnen och bilen. Att få i den och ta ut den. Den går liksom in på millimetern, och när man ska ta ut den så måste jag lyfta den på ett sätt som gör att min onda handled håller på att gå av (ok, överdrift). Men nu har jag fått in snitsen tror jag. Vi åkte även till pappa på sjukhuset och hälsade på, så det var in och ut med vagnen extra många gånger.

Shopping då? Ja lite. Men jag längtar efter att få gå själv och länge och bara titta och prova i flera timmar. Jag fick med mig en påse från Åhléns i alla fall!


Nagellack i färgen "Princesses rule", brun utan sol och en somrig sparkdräkt till Bellis!

NU blir det lite kvällsfika!

Inga kommentarer: