söndag 12 juni 2011

Rekord!

Nu är det rekord igen, dock bottenrekord på besökare på bloggen, men det är heeelt ok, jag har ju något slags tråk-rekord eftersom jag inte bloggar så mycket nu ändå.

Hörrni - vilken HELG! Alltså jag menar vädret! Såå underbart!!! Till och med bleka jag har fått färg (dock fusk på benen)!! Jag har varit lite kluven till hurvida jag vill utsätta Bellis för Medelhavsvärmen, så vi har chillat både ute ( i skuggan ) och inne, och både hon och jag har mått bra av det! Nu ikväll känns det betydligt svalare så vi får se hur det håller i sig. Jag har bestämt att jag ska lägga ner det här med spraytanning, det är alldeles för dyrt och jag har faktiskt en kräm från Loreal som funkar fint. Dessutom tänkte jag testa Åhléns egna BUS, den ska vara billig OCH bra har jag hört! Köper den imorgon hade jag tänkt.

Idag har jag lämnat av lilla pappa på sjukhuset, han ska operera höften imorgon stackaren.... Hoppas verkligen att allt går bra, jag ska nog åka dit imorgon också på kvällen och kolla hur det är med honom, Jag tar med Bellis så blir han nog glad och uppmuntrad! Men innan det ska jag hinna med en powerwalk på morgonen, lite shopping mitt på dagen och matlagning. Vi ska testa med veckomatsedel här hemma och först ut imorgon är korvstroganoff med ris! Enkelt och gott!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och skölja av mig dagen! Ha en myyysig kväll! :-)

Inga kommentarer: