lördag 9 juli 2011

Langos!!

Idag ska jag och Annabelle träffa mamma/mormor på stan och äta Langos! Jag ÄLSKAR Langos!!!! Tycker det är så kul att det är ungerskt, eftersom jag är ungersk (halv, men jaja), och när jag var liten gillade jag INTE Langos. Jag ska ta en bild så att min kära syster kan bli lite avis, hehe!
Sedan ska vi nog strosa runt lite, måste även köpa en munk eller två (shit va mycket friterat det blir idag, inte bra), jag ÄLSKAR munkar också. Jag älskar friterade saker överhuvudtaget, vårrullar....mmm.....

Ok ok.
Kul att några har kommenterat, men det är ju jättemånga som inte kommenterar fortfarande, varför inte? Kommentera gärna varför ni INTE kommenterar. Hahaha....va tråkig jag är.

NU ska jag ta tag i dagen och gå ut med Tindra. Hon har fått ett nytt rosa koppel som är så fint!
Ha en bra dag i solen, uppdaterar senare! :-)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åh vad gott, det kanske man skulle unna sig. Langos måste ju vara bland det godaste som finns!

Läsare sa...

Hej Jessica! Jag läser din blogg ofta, är roligt att se hur ni har det i din lilla familj. Vi känner inte varandra alls, men det är ju tjusningen med internet :-) Apropå inlägget om spraytan för x antal veckor sedan måste jag få flika in att jag gjorde en i början av juni, min första men absolut inte den sista! Jag blev supernöjd. Är blek i hyn och blir sällan brun så detta var hur bra som helst, man kände sig otroligt fräsch! 300 pix är inte så farligt, speciellt inte om man ska "göra någonting" som kräver lite snygghet. Som sagt jag kan verkligen rekommendera det. Håller ca en vecka om man smörjer in sig ordentligt varje dag. Ha det bra!