tisdag 5 juli 2011

Mammahjärtat slår.

Har haft en riktigt bra dag idag! Först som sagt bvc där Bello blev vägt och mätt (7040g & 66,5 cm), sen hem för att äta en snabb lunch, och sedan iväg till Jessica! Lilla Max var supersöt men sov mest hela tiden (så klart), Maya hade blivit sååå stor och söt, och deras nya hus var helt i min smak! Lantligt men modernt på samma gång. I like!
Nu ikväll så har jag druckit lite vin och cider och snackat skit med mina lovely kollegor, men jag var hemma redan vid 21.....Helt ärligt, jag saknade Annabelle. Trots att jag visste att hon sov. Gaaah, jag älskar henne till månen och tillbaka!!!!!
Jo just ja, jag hann träna en sväng i morse också! Nu jäklar ska tanten komma i form! Har en bia-mätning inbokad på fredag (hemska tanke), och en tid med en PT på onsdag till veckan! Nu är det no turning back!

Alldeles nyss la jag in min allra första Traderaannons! Minns ni hur nöjd jag var när jag klickade hem POP-fleecen i vintras? Tror ni att den kom till användning? SÅ klart inte. Den var på tok för stor, och till hösten är den för liten. Typiskt. Tror faktiskt att jag ska försöka sälja lite mer bebiskläder också, men inte storlek 50, dom är heliga för mig.

NU ska jag lägga mig, jag har första skiftet imorgon! Gooood natt!

Inga kommentarer: