torsdag 21 juli 2011

Märkestönt?

Jag är inte och har aldrig varit intresserad av märkeskläder. HM funkar fint i alla lägen. Det är där jag handlar mest till mig själv och till Annabelle. Men.....NU har jag börjat smyga mig in på Polarn&Pyret. Förra veckan handlade jag tre fina plagg där till henne (på rea och med presentkort), och jag känner mig lite "fast". Det är ju värdelöst om jag ska fastna för POP. Det är ju så dyrt där om man jämför med HM, Lindex och KappAhl.
Men jag tycker att dom har väldigt fina kläder faktiskt. Deras rea är också fantastiskt bra (men ändå är det dyrt), just nu har dom 3 för 2 på alla reakläder. Jag har spanat in en jacka som nu är nedsatt till 195:- (från 395:-), och jag tänkte köpa den i en storlek som passar henne till våren. Det är väl smart tänkt? Eller? Snälla säg att jag har rätt, så kan jag köpa den med gott samvete. :-)

1 kommentar:

Puma sa...

Klart att du ska köpa jackan. ytterkläder och sådant kan jag tycka att det värt att lägga ned lite mer pengar på jämfört med ex bodys. Det skulle jag aldrig köpa på polarn om det inte var superrea.