tisdag 26 juli 2011

Maskerar spya med parfym.

Annabelle la en spya på mig i morse som delvis hamnade i mitt hår. Fräsht.
Håret var nyfixat så jag pallade inte att tvätta det, utan sköljde bort det mesta utan att behöva blöta ner hela mig. Men jag känner fortfarande lukten när jag rör på mig. Så nu har jag sprutat lite parfym där. Haha.
Oh well. Jag sa just till Adam att vissa barn spyr ju typ hela tiden, typ varje gång dom rapar (nästan). Annabelle spyr kanske 2 ggr i veckan. OCH hon sover hela nätterna.
Vårat barn är perfekt.
HA!

Idag ska jag och den perfekta bebisen träffa Anza och Leeloo för en fika (undra va fasiken jag ska fika då, det finns ju inte så mkt som är LCHF-vänligt). Tanken var att vi skulle på basket ikväll men jag och Bello stannar nog hemma, matchen börjar 20:15 och det är precis vid hennes läggning. Och SÅ himla kul med landskamp är det faktiskt inte.

Nu ska jag trycka i mig en burk makrill i tomatsås - mums? Ja faktiskt!

Inga kommentarer: