tisdag 19 juli 2011

Segt...

Idag är en sån där dag då allt känns segt. Man får inget speciellt gjort, och har ingen lust att göra nåt heller för den delen. Det är varmt men inte tillräckligt fint för att sitta ute och sola (enligt mig), så vi chillar hemma idag.
Jag tog en promis med Bellis i förmiddags, och så har jag varit en sväng till Fyndlagret i hopp om att fynda nåt kul. Köpte en silverbricka för 20 spänn. Alltid nåt. Det blir fint att duka upp födelsedagsfika på i framtiden...
Renoveringstanterna kom förbi och nu ska det bli intressant att se vad dom kommer med för pris. Jag har faktiskt ingen aning om vad vi kan förvänta oss...?? Men eftersom vi båda har noll koll/känsla för det här med att renovera så måste vi liksom kosta på oss att anlita nån. Det blir liksom bättre då. I första hand ska vi göra vårat sovrum och rummet som ska bli Annabelles. Då lovar jag före och efter-bilder!

Mycket mer än så har jag inte att bjuda på idag kära vänner. Jo just, jag har kört igång med lchf igen. I vilken gång i ordningen då?, kan man fråga sig. Ska vara lite mer seriös denna gång.
Innan jag signar ut så pånninner jag om detta. Kom igen, fråga på! Ni kan ju vara anonyma till och med, hehe!

2 kommentarer:

Puma sa...

Igår hade jag en sån dag när allt var segt. Har haft en betydligt bättre idag!

Unknown sa...

Hej!
jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och anmäla dig:)
Finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför min 200-600 unika läsare /dag:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)
Kram