torsdag 28 juli 2011

Snopet.

En drink hann jag med igår innan Adam ringde i panik och ville att jag skulle komma hem. Annabelle hade panikskrikigt i ca 40 minuter och han började tro att det var något allvarligt eftersom hon aldrig har betett sig så där. Så jag packade ihop min mat, stressade hem i en taxi och mötte dom vid bilen. Vi var redo att åka till sjukhuset så illa hade det tydligen varit. Men, hon lugnade sig efter en kort stund i min famn och vi konstaterade snart att det måste ha varit någon form av magknip i kombination med att hon var övertrött. Vi gick hem, jag åt min kalla 325:- middag i soffan och bellis somnade efter en timme. Lite snopet, men lillhjärtat går ju före allt. Adam skulle ju aldrig ringa om det verkligen inte var panik, och i det här fallet hade jag gjort detsamma.
Drinken var god i alla fall....



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: